sobota, 16 maja 2009

Jubiler Sygnety

W póśniejszym okresie grecka biżuteria została wzbogacona kamieniami szlachetnymi. Na przełomie szesnastego i siedemnastego wieku nastąpił rozkwit złotnictwa. Również Chińczycy znali i cenili ten kamień zadowalając się jednak własnymi jego zasobami. Bursztyn fascynuje do dziś swoim ciepłem i elegancją. Dlatego kamien ten polecam równiez tym, którzy pracuja intelektualnie. Jego dzialanie na umysl i mózg jest kojace i uspokajajace. Minerałem, który zachwycił ludy pierwotne, starożytnych Rzymian i mazowieckich Kurpiów (bursztyniarstwo ludowe rozwinęło się na Kurpiach w XIX wieku dzięki złożom bursztynu kopalnego) był właśnie wspomniany bursztyn, czyli skamieniała żywica drzew iglastych, licząca od 40 do 50 mln lat. Przyjmuje ona barwy od jasnożółtej do brunatnej, zdarzają się egzemplarze czerwonawe, białe i czarne. Pierścionki były bardzo popularne, a w najlepszych czasach imperium były często noszone na wszystkich dziesięciu palcach. Łatwo można nadać mu dowolny kształt za pomocą bardzo prostych narzędzi i niezaawansowanych technologii. Jednak czyste złoto, ze względu na swą miękkość, nie jest dobrym materiałem jubilerskim. . Moja firma działa w Poznaniu, stolicy Wielkopolski, od wieków najbardziej prężnego gospodarczo regionu Polski. Rozpoczęte przeze mnie, wręcz pionierskie działania rynkowe, wkrótce zaczęły przynosić efekty. . Kamień ten jako jedyny z powodzeniem możemy stosować pracując z każdą z czakr, ponieważ działa na wszystkich poziomach energetycznych. -

biżuteria Kraków

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz